Alla inlägg under september 2010

Av Ida - 30 september 2010 22:39

Bläää jag vet inte vad jag tänker...eller vill har bara en massa massa ångest!!!!!! Känslan har suttit i allt för länge nu.....är en orolig själ just nu, som inte kan eller orkar svara på frågor. Så snälla fråga inte hur det är eller något....utan jag bara är nu eller knappt det.


 Kram kram  Ha det

Av Ida - 21 september 2010 17:44

Just nu kollar jag på Unga mödrar på kanal 5 =) Gillar de programmet. Imorgon ska jag börja ridsjukgymnastik....1 gång i veckan fram tills i oktober nån gång. Får se hur det går. Ska försöka leta fram mina ridkläder. Nu ska jag fortsätta kolla på unga mödrar.

Av Ida - 19 september 2010 17:22

Ojojoj nu var det längesen jag skrev något. Men anledningen till det är att jag har inte haft lust att skriva något. Dagarna har rullat på ändå, vare sig man vill eller ej. Men men så är det. Nu går vi mot hösten,,,fyy gillar inte den. Ska försöka bättra mig på att blogga. Har varit på en begravning i sommar =(. Sen bara tagit det lungt. Tagit dagen som den kommer helt enkelt. Ha det så bra alla

Ovido - Quiz & Flashcards