Alla inlägg under juli 2008

Av Ida - 31 juli 2008 14:42

 Vem är jag? Är jag glad? Är jag ledsen? Jag vet inte, ingen vet. Vill gömma mig för om världen samtidigt som jag inte vill. Min ångest kommer nu allt oftare. Tårarna bara faller en efter en...och fler blir dom. Önskar att tårarna någon gång tog slut för evigt, men nej då inte alls. Saknaden efter dig min älskade farfar den är så enormt stoooor. Du va älskad av oss alla, och är än idag älskad. Mitt tom rum efter dig är större nu är någonsin, jag vill bara få tillbaka dig. Min innre oro har också för värrats nu på senare tid. Vet inte längre vem jag är...känner inte mig själv, vill bara få gråta ut hos någon men vem??? Har ingen jag känner att jag kan luta mig mot när allt känns så förjäkligt som det gör just nu. Sitter då här i min ensamhet och gråter och gråter stora floder. Farfar du va den människa som betydde mest för mig, ingen kommer någonsin betyda så mycket för mig som Du en gång gjorde. Saknaden är stor. Min älskade farfar saknar dig kom till mig nu!!!!!

     kramar från en ledsen och nedstämd Ida

Av Ida - 27 juli 2008 14:08

 Nu har äntligen sommar värmen kommit som vi längtat efter. Men det borde vara nån måtta på det hela...neej då istället ska allt komma på en gång och bli så varmt att man håller på och smäller av. Ojojjoj, idag har jag inte gjort mycket, har varit till ica och skulle köpa sol skyddskräm men den va så dyr så nej tack de blev ingen. Kostade liksom 89 kronor för en flaska =( de tyckte jag va för dyrt. Har varit ute med Smulan lite idag men hon tyckte de va för varmt. Det ska bli åska idag sägs det...joo de kan nog behövas.


 Ha de gott alla i den stekande sommar värmen =)

Av Ida - 26 juli 2008 21:32

 Åhhhh alltså jag vet inte vad som tagit åt mig nu...men jag mår så pissigt dåligt så jag vet faaaan inte vart jag ska ta vägen...=( Vill bort bort här ifrån..Är ledsen som bara den. Tårarna faller ner för min kind. kan inte sätta fingret på vad det är, tyvärr. känns som att jag nu snart inte kommer orka länge till. Livet är tungt och åter tungt, ser ingen lycka någonstanns. Vart har den glada Ida tagit vägen?? *funderar* jag vet inte. Suck suck

Av Ida - 12 juli 2008 10:22

Jaaa det är precis det jag menar...skärpning nu Ida du får du ta och skriva lite oftare här inne =). Hahaaha jaa det kan säkert ha och göra med att jag inte direkt haft något att skriva om...eller?? Ren slöhet kanske också.


Vad har hänt sen sist?? Joo det har hänt en hel del faktiskt....Har hänt en del tråkiga saker och sånt. Jaja nu vet jag inte vad jag ska skriva...kommer kanske på något sen. Ha det gott alla vänner och er jag inte känner.

Ovido - Quiz & Flashcards