Alla inlägg under oktober 2008

Av Ida - 29 oktober 2008 20:32

 Den går inte att beskriva hur otroligt ont det gör. Jag går dag ut och dag in och får hela tiden känna min innre smärta...i magen huvudet jaa överallt och det tycks aldrig släppa. Vart är jag påväg någonstanns? Värre och värre blir mina smärtor jag säger bara det. Hur mycket jag än gråter mig till sömns varje kväll så tycks det inte hjälpa. Att ligga ensam i sin säng och bara känna hur man mer och mer sjunker ner i det tomma intet det är inte kul. Jag behöver någon att gråta ut hos när jag mår så här dåligt. men har ingen...ingen som verkar vilja förstå hur jag egentligen mår. Hur ska detta sluta?


 kram från en ledsen och nedstämd Ida

Av Ida - 29 oktober 2008 20:06

 Det vet jag inte om jag ska vara ärlig. Ska åka bort i helgen och kommer då vara borta från Smulan från fredag morgon till söndag kväll =( Hur ska jag överleva helgen?? Jaa det är frågan de. Min älskade Smulan får vara ensammen hela helgen...kommer saaakna henne så grymt mycket.



Av Ida - 28 oktober 2008 17:15

 Idag är det ingen rolig dag...har ångest som bara den, vet inte exakt av vilket anledning..Suck suck sånt är jobbigt men har sån åååångest idag. Kan någon säga varför?? Nej ingen kan. ingen vet. Vet inte vart jag ska ta vägen. En sak är säker att det är bara så jobbigt.


 kram Ida

Av Ida - 27 oktober 2008 15:40

Nu går jag här dagarna i ända och väntar och väntar på att det ska bli fredag =) Vill verkligen åka till dig min vän Karin. Det känns som att denna vecka kommer gå sakta men ändå inte. För nu har jag äntligen något kul att se fram emot. =) Låt tiden bara rinna iväg så det blir torsdag kväll...sen är det dax att stiga upp på fredag morgon tidigt för att ge sig iväh mot tåget som ska ta mig till Borås!!! Hoppas jag kommer få en kul helg. När ska den eviga väntan ta slut?


 kram kram från Ida

Av Ida - 27 oktober 2008 08:22

 Inatt har jag inte sovit mycket...=( vilket inte alls känns bra, men jag vet vad som ligger bakom det hela och det är för att jag går nu och väntar å väntar på rättegången. Men visst nu har jag fått ett datum så jag vet när den blir av....men går ändå och tänker och tänker på det. Jag känner nu att jag måste MÅSTE få komma bort här ifrån ett tag orkar inte vara här. Haha med på fredag så lämnar jag detta stället och tar mitt pick och pack och åker mot Borås och ska träffa Karin för första gången. Det ska bli kul =) Men lite nervöst att åka tåg så långt ensam och sen byta tåg...det har jag aldrig gjort.


 Kram kram från en trött Ida

Av Ida - 14 oktober 2008 15:35

 Igår kväll (måndag) hade jag 38,0 graders feber...suck suck inte kul. Vill inte vara sjuk. hatar det. Men men inte mycket att göra åt. Har inte direkt någon matlust heller =( dricker bara. Ont i kroppen jaa överallt gör det ont. Har sån jäkla huvudvärk. kommer säkerligen vara hemma hela veckan.


 kram från en sjuk Ida

Av Ida - 8 oktober 2008 20:06

 Så jäkla trött på allt och alla nu så det finns inte. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vet inte hur länge jag ska orka stå ut. =( trött trött på allt. Inget blir ändå som man vill.


 Kram från en ledsen Ida

Ovido - Quiz & Flashcards