Alla inlägg under juni 2010

Av Ida - 22 juni 2010 14:09

Ohhh jag blir knäääääääpp...vad tusan ska jag ta mig till. Behöver göra så mycket, men orken är borta totalt. Suck suck suck...vad händer????? Vill nog inte ens tänka tanken. Trött trött trött på det meeesta. Sova sova sova

Av Ida - 15 juni 2010 21:10

Det är faktiskt över 1 vecka kvar tills det är midsommar. Ja det vet jag, men jag har redan börjat få sån saaaatans ångeeeest över midsommar så de finns inte i min värld. Orkar inte ha det så. Vill få bort min ååååångeeest känsla. Har försökt ochförsökt men år efter år så blir det lik förbannat lika jämt jämt, år efter år. Ångest 1 vecka innan. =( suck suck Ta bort midsommar från almenackan genast!!!! Fattar inte vitsen med att fira midsommar överhuvudtaget, har aldrig gjort.

Av Ida - 15 juni 2010 21:07

Åhhhh har sån satans ångest inför midsommar!!!!! Vill inte ha midsommar. nejn ej tack ta bort den. Någon mer som tycker som mig?????? Ingen lust, eller ork med nånting.


 Blääää gillar den inte Vill ha min älskade bebis tillbaka.

Av Ida - 7 juni 2010 20:00

 Känner en fruktansvärd ångest så det finns inte. orkar inte med denna ångest mera. Har försökt sysselsatt mig med andra saker när ångesten väl kommer, men går inte. Mår så dåligt så dåligt. Ska man inte vara värd att må bra nån gång???? Orkar inte gå och må så här jääkla dåligt mera. Allt de gammla har nu flytit upp till ytan, vilket gör att jag mår så här dåligt som jag gör. Har svårt att ta in just nu vad andra gör, eller hur dom mår när jag själv mår dåligt.


Är jag värd att må så här?


 Hur ska man må när man mår bra?


Hur känns det att vara utvilad?


 Jag har inte fått sova ordentligt och verkligen känns mig utvilad på 3 eller 4 år, det börjar nu ta på kroppen kan jag lova. Fast jag äter medicin för att jag ska kunna sova,men går inte bra ändå. Läkare hit läkare dit. Nej jag orkar inte med mera läkare. Det lever en sån viss oro och en fruktansvärd ångest så det vill ingen veta. Tårarna bara rinner och rinner ner för mina kinder, orken lusten det existerar inte längre. Allt ger mig ångest precis allting!!!!!! Blää bläää. Tårarna och jag är vänner, eller inte. Dom kommer vare sig jag vill eller inte.

Av Ida - 7 juni 2010 19:47

Allting känns så tomt, inehålls löst. förvirrad, tankspridd, orolig. Saknar en viss trygghet. Min älsklings katt saknar jag som nu snart varit borta i 2 år och 6 månader. Om du levt idag skulle du fyllt 4 år den 26 juni. Gör så ont så ont att inte ha dig vid min sida. Men du va sjuk =( tyvärr och kunde inte göra annat än få låta dig min allra bästa skatt få varandra vidare till en grönare äng.


 Du är så saknad och älskad av mig mitt hjärta

Ovido - Quiz & Flashcards