Alla inlägg under augusti 2008

Av Ida - 31 augusti 2008 13:47

Ja det kan man verkligen säga att dom är. Vill gråta orkar inte må så här längre. Låt mig få gråta, låt mig få gå...vill bort bort. Jag vill också till värmen där det är vaaaarmt. orkar inte leva så här längre. Nu är det snart slut. Rakbladen är nära..närmare än någonsin. orkar inte pinas längre.


 ha det gott alla Vänner och dom jag inte känner

Av Ida - 31 augusti 2008 13:40

 Trött trött det är vad jag är idag....orkar ingenting. Det är mycket jag egentligen borde göra men orkar INTE...min livs gnista är slut. Livet känns piss pest och kolera. Varför ska livet bli så här????? Vill kunna hitta svar, men frågan är bara hur då? Kommer jag någonsin få ett bra och vettigt svar om hur allt kunde bli som det just blev det vet jag inte. Min mage gör ont ont ont. vill spy!!!!!

Av Ida - 15 augusti 2008 16:47

Tråk tråk...Jaa vad mer kan man säga?? jag är tom på ord...vet varken ut eller in eller nånting.


 Ha det gott alla vänner och er jag inte känner

Av Ida - 13 augusti 2008 18:47

 Blir faan inte klok på denna kommun. Jag frågade nån på jobbet idag om dom visste något när vi skulle ha mötet, men neeej inte ens chefen där visste något =( Så hon ringde då till en annan som har hand om Lss jobben i kommunen, men den personen i fråga svarade inte. Man vet inte om man ska skratta eller gråta...förvirrad det är vad jag är. Jag vill verkligen ha en annan sysselsättning där jag känner mig behövd och uppskattad. Blir såååå trött och ledsen, vill just nu bara sjunka under jorden på en gång =( *gråter gråter* Jag försöker att ialla fall  göra så gott jag kan på min arbets plats, mer än så kan dom inte kräva av mig. Trött trött ja det är det enda jag kan säga. Gråta mig till sömns?? jaa det är frågan de.

Av Ida - 10 augusti 2008 21:34

Ja man kan inte än annat säga än just det, tårarna bara faller och faller, min ångest blir starkare och starkare =( Står inte ut att må så här, jag orkar inte, min kropp vill inte, jag är så förvirrad att jag vet varken ut eller in. Det är kanske lika så bra det, eller vad?? Om min själ och kropp får bestämma så....finns inget mer att säga

Av Ida - 10 augusti 2008 21:30

Man kan inte annat än att bli less på detta regnande hela tiden =( fyy då säger jag. Hatar verkligen detta. Min själ och min kropp gör såååå himla ont. Vad ska jag ta mig till?? Mår illa som faan själv..står inte ut läääängre. Vill bara bort bort här ifrån. Snälla låt mig få gå.

Av Ida - 7 augusti 2008 17:58

 Min mage värker som bara den...vet inte vart jag ska ta vägen snart. Är faaan gaaaalen!!!! Höll på att inte få behålla de jag ätit idag.. =( undra hur detta ska sluta. Ser inget inget ljus i det hela..faaan jag orkar inte. Snart ger jag upp.

Av Ida - 4 augusti 2008 21:10

 Min rädsla för vad som komma skal är större än någonsin. Min innre oro och min själ är i totalt kaos. Jag är så ledsen och orolig nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tårarna blir allt fler och fler. Har döds ångest som bara den...vill inte, men ändå vil. Vad vill jag?? Jaa det är just det som är frågan för tillfället. Vart är mitt liv påväg?

Ovido - Quiz & Flashcards