Alla inlägg under januari 2010

Av Ida - 21 januari 2010 18:37

Varje andetag, varje blick, varje rörelse, allt ger mig en knuff bakåt igen, jag dras bakåt till något bra? Dåligt? Intressant? Smärta?? Kommer allt komma på en och samma gång? Jag vill, jag vill jag vill. men kan inte, den där knuffen har ett fast järn grepp om hela mig, som jag inte kommer klara mig ur. Inte nog med det så har jag en jäkla ångeeest i min ryggsäck...och massa andra saker som trycker på och går långsamt neråt. Det jag behöver nu, är några vänner som förstår hur jag mår och som kan ha empati för det, annars kommer det inte funka. Det visar sig vilka som ÄR MINA RIKTIGA VÄNNER!!!! Hoppas ni själva vet med er vilka NI ÄR tänker inte skriva ut era namn. Det enda jag kan säga är att jag ÄLSKAR ER!!! Men alla ni bor tyvärr långt ifrån mig, dom som bor allra längst ner bor i Skåne, en i Borås och en utanför Göteborg. Folk som har empati för andra är som en vän ska vara. Empati är viktigt.


Smärta, smärta och åter smärta!!!! När ska detta ta slut????

Ovido - Quiz & Flashcards