Alla inlägg under maj 2008

Av Ida - 19 maj 2008 21:11

Jaha då var det måndag idag då..inget jobbande blev det för min del idag, eftersom jag är sjuk. jag har mest gått från soffan till köket idag. har suttit lite vid datorn men inte mycket, för jag har bara inte orkat jag har varit såå trött. Det enda jag fått i mig idag är  lite varma koppen och lite korv och makaroner. Annars har jag druckit mest och sovit.


Sov från kl 13 till 16.10 idag men är ändå lika trött nu, hoppas den här natten blir bättre än den förra, då sov jag inte mycket. Nehe nu tog de slut på ord här. men vi hörs väl snart igen.


 kram från en sjuk Ida 

Av Ida - 18 maj 2008 16:30


Nu var det ett bra tag sedan som jag skrev något här...men jag har inte mått bra och inte haft ork att skriva något. men nu är jag igång igen, och de kan jag tänka mig att vissa blir glada över. =) jag är sjuk idag..vaknade imorse av att jag hade jätte ont i halsen..och kännde mig konstig i hela kroppen. Senare på eftermiddagen fick jag även ont i örat som faaan!! Det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag ska inte jobba imorgon, de orkar jag inte känner jag..ialla fall inte som det känns just nu. Det verkar som att min lilla Smulan känner av att jag mår dåligt..för idag när jag har legat i sängen så harhon legat bredvid mig hela tiden och tittat på mig med sina små ögon. Faaan hatar att känna så här som jag känner just nu. Det känns som att jag ska dö. =( har så ont överallt i hela kroppen.


Ha de så gott alla mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards