Alla inlägg under februari 2009

Av Ida - 25 februari 2009 19:07

 Hatar min ångest, när den väl kommer då håller dig i sig i flera dagar. Ska detta bli en sån helg med massa ångest? jaa vem vet det har jag inte sett ännu. Ångesten började igår kväll =( vet inte vad det beror på. Jobbigt är det. Hatar hatar. Tvångstankar...och massa tårar. Kan inte kontrollera detta. Det blir som de blir helt enkelt. Sitta på tåget till Borås imorgon (torsdag 26 feb) med massa massa ångest?? Förstår inte vad det är som händer. Gråter och gråter. Går jag framåt eller bakåt? Den som lever får se. Ta hand om er alla...imorgon kan det vara försent.


 Kram kram

Av Ida - 24 februari 2009 20:45

Nu känner jag inte längre igen mig själv. Vill bara lägga mig ner och gråta ut allting, men det går inte de kommer inte ut. När jag nu började titta på hennes mat som jag ska skicka iväg till Piteå så kom allt tillbaka. =( Tårarna sprutade på mig. Jag vill inte minnas, men ändå vill jag. Jag ska imorgon försöka få iväg katt maten upp till Piteå, men det känns fruktansvärt jobbigt att göra sig av med det, men känner ändå att jag måste. Allt känns just nu bara svart käner mig helt (Off) från allt. Har idag köpt en bok som jag ska ta med mig på tåget till Borås. Nää nu orkar jag inte skriva mer. Åker nämligen till Borås på torsdag till söndag för att träffa min underbara vän =) Älskar dig hjärtat. Om 2 dagar ses vi. kram kram

Av Ida - 23 februari 2009 14:48

Nu idag är det precis 2 månader sen du lämnade mig min älsakde Smulan. Det kommer jag aldrig aldrig att glömma. Du va mitt allt, älskade dig mer än någon annan. Det var för dig jag levde, det var för dig jag kämpade på med mitt liv. Men nu har det gått 2 hemska månader sen du somnade in =( kan inte förstå det. Saknaden är extremt stor idag. Min ängel, min ögonsten. Ska tända ljus för dig idag och tänka på dig, hoppas att du har det bra där du är nu. Men jag känner på mig att du vill tillbaka till mig. Men visst katter tänker inte som vi människor, men du Smulan du va väldigt speciell katt det va du. Matte saknar dig så otroligt mycket. Mitt hjärta blöder av sorg och saknad efter dig just idag 23 februari 2009. Känns som om det var nyss. *Grååååter* Kramar till dig min ängel. Älskar dig så mycket. Du är saknad

Av Ida - 17 februari 2009 19:17

Det är just det som är frågan. Mitt huvud vill en sak, resten av kroppen nåt helt annat. Är totalt förvirrad just nu.Saknaden efter att ha förlorat sin kompis för några månader sen det går inte att beskriva =( och sen har jag det jag aldrig trodde hänt, nämligen förlorat min älskade Smulan endast 2 år gammal. Det känns så orättvist allting. Du som nästan inte ens hade börjat ditt liv så var du tvungen att lämna din matte just nu. Du va min första katt, det bästa som någonsin har hänt mig. Jag minns den dagen du kom hem till mig, du va så liten så liten men sååå himla söt liten päls boll. Saknar både dig och Jossan otroligt mycket. Älskar er över hela mitt hjärta. Förstår inte hur jag ska kunna gå vidare. Vill spola tillbaka tiden något år eller så. Orkar inte med att kämpa. kram till er alla

Av Ida - 16 februari 2009 19:35

Det märks att det är vinter, det är kallt ute, kallt inne. Ja kallt överallt. Försöker se frammåt. Men saknaden efter Smulan kommer aldrig någonsin försvinna. Blir stel i hela kroppen när jag tänker på dig min älskling. Tårarna faller ner för mina kinder =( jag kan se dig i ögon vrån i en liten svag nyans. Sen när jag vänder på huvudet för att se, så finns du inte där. Du finns i mitt huvud, mina tankar och mitt hjärta.


 Puss kram på dig. Vill ha dig här behöver dig nu, är så ledsen. *gråååter* min själ mår inte bra

Av Ida - 12 februari 2009 20:46

Jag behöver dig hos mig. Vill inte vara utan dig. ÄÄÄÄÄlskade Smulan det gör så ont, mitt hjärta blöder, sitter och stor gråter just nu för jag saknar dig så himmla mycket!!!! När allt är jobbigt och jag behöver någon så finns det ingen här, vill kunna gråta ut i dina sköna mjuka päls. Hur mycket jag än skriker och gråter och allt jag nu gör så kommer du inte tillbaka =( vill inte ens tänka tanken. Ska jag sitta och gråta månad efter månad???? =( Kom tillbaka nu!!! Du är mitt allt. Kommer inte klara det här jag ska gå igenom utan dig.Måste ha dig här Smulan!!!!! Älskar dig ÖVER HELA MITT HJÄRTA!!!! Det kan INGEN ta ifrån mig även om massa folk vill det, neej det går inte för du tillhör mig och ingen annan. Jag vill så gääärna komma och hämta hem dig Smulan.

Av Ida - 9 februari 2009 19:45

 Fattar inte hur länge jag ska orka med detta!!!! Saknaden och min åångest är så stor. Saknar saknar saknar och älskar dig så mycket!!!

Av Ida - 8 februari 2009 12:10

 Du var min ängel, du var stor del av mitt liv. Det var tack vare dig jag orkade kämpa på. Du var min sötnos. Nu finns du inte längre i livet =( Min älskade Smulan. Vet inte om jag kommer orka så mycket längre att leva utan dig. Mitt hjärta slog för dig, jaa jag kan inte förklara hur mycket du betydde för mig, det vet bara JAG coh ingen annan, jag fick dela 2 år tillsammans med dig mitt hjärta min älskade Smulan. Sorg, sorg, tårarna blir allt mer och mer. Jag känner att jag inte fick säga till dig hur mycket jag älsakde dig. hade hoppats på att jag skulle få dela några år till tillsammans med dig, men fick tyvärr inte det. Blir så ledsen när jag innser att du inte längre finns här. Smulan kom tillbaka. Älskar DIG mer än någon annan på denna jord. Puss och kram mitt hjärta



Ovido - Quiz & Flashcards