Alla inlägg under juli 2010

Av Ida - 12 juli 2010 11:15

Vet inte vad som tagit åt mig idag....Men vaknade med värsta ångesten. Har ångesten än, sååå jobbigt så jobbigt. Vet inte vad jag ska göra för att få bort den. Ska till psykologen idag...sista gången innan hennes semester...tror jag de är. Känner mig som en ångvält nu.....ohhhh allt känns så jobbigt så jobbigt. Ångesten tar över allt....blääää. Snälla låt mig få leva, njuta av livet, inte sätta stopp. Men nej då de går inte. Funkar inte även om jag försöker.

Av Ida - 12 juli 2010 11:11

Det gör så ont inom mig...att ännu en ung vän till mig, och även klasskamrat som han va har lämnat jorden. Det är för mig en gåta. Förstår inte att så unga ska lämna världen och jordelivet så himla tidigt =( Blir såååå ledsen. vart är vår värld påväg nånstanns?? Tänker på din familj nåt otroligt det ska du veta. Dom kan inte ha det lätt. =( Hemsk, fruktansvärt det måste vara som förälder att förlora sitt barn. Fyyyyy vilken tanke.

Ovido - Quiz & Flashcards