Alla inlägg under januari 2009

Av Ida - 31 januari 2009 22:57

När det känns som mest hopplösast då vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag kommer aldrig komma över Smulans bortgång =( du va allt för mig. Josefine min älskade vän dig saknar jag med lika mycket. Allting har tystnat, både ljuden från msn och dom små tassande tassarna från min älskling Smulan. Tårarna bara faller på mig av oendlig sorg, saknad och stark ångest. Smulan varför skulle du lämna mig redan?????? Du var ju bara 2 år gammal, du fick bara uppleva 2 år tillsammans med mig =( det känns ofattbart, jag går in i en mörk mörk dimma där jag längst fram ser dig Smulan när du väntar på mig.  Vill kunna krama om din mjuka lena, gosiga päls innan jag ska sova, när jag ligger och försöker nå den så är det något som kommer ivägen. Det finns inget katt där, du är borta i katthimmlen =( min älskade ögonsten. Vill bara ha dig här hos mig det är här du hör hemma. Kom kom till mig. Gråter så mitt hjärta blöder!!!!!!!!!

Av Ida - 25 januari 2009 21:24

 Varför ska allt hända mig?? Varför ska den jag älskar mer än någon annan lämna mig? Om jag bara kunde se in i framtiden eller kanske åka tillbaka i tiden vad skulle hända då? Jag vill bara ha dig Smulan, allt blir och är sååå mycket jobbigare utan dig min ängel. Snälla Smulan kom tillbaka. Varför ska jag lyckas med att bli vän med "fel vänner"? vad beror detta på? Jag känner mig totalt menningslös. Vill ingenting längre. Livs gnistan är nere på noll. Vill känna din mjuka päls mot min kind, vill höra ditt kurrande ljud på kvällarna innan jag ska sova. Men Dom ljuden har nu tyvärr tystnat. *gråååååter* Varför varför???? Jag ville inte förlora dig. Hatar allt som har med livet att göra. Tvångs tankar? Oro? Ångest? och jaa mycket mycket mer. Hjärtat?? Hjärtat det slår endast för Dig Smulan. Älskar dig. Ingen förstår hur svårt det är för mig att förlora dig min älskling.Kan känna din doft långt långt borta, när jag väl når fram så är du inte där. Vill hitta dig mitt hjärta, vill ha dina tassar på mitt ansikte, vill höra dina kurrande och spinnande ljud.

Av Ida - 25 januari 2009 20:25

Jaa visst finns den kvar det gör den. Smulan jag saknar dig du va mitt allt. Jag bara går och väntar och väntar in i det sista att du en dag ska ligga bredvid mig i min säng igen =( saaaknar dig så mitt hjärta. Tiden går och går jaa visst gör den även hur mycket man än vill att den ska stanna så går den lik förbannat ändå. =( Smulan du kommer ALLTID vara Älskar och Saknad av din matte!!! Vet inte hur jag ska överöeva utan dig. Du va VERKLIGEN mitt allt. Nu när jag behöver dig som mest så finns du inte här. Behöver dig nuuuuuuu!!!! Är så ledsen mår så dåligt. Puss kram Ida saknar dig så.

Av Ida - 20 januari 2009 22:22

 Kan man säga annat?? Neej jag har förlorat den jag älskar mer än något annat, min älskade Smulan lämnade mig 23 december 2008. Det datumet kommer jag aldrig glömma =( Min älskade ögonsten du va en stor del av mitt hjärta, tillsammans med dig var jag en annan Ida, jag mådde bra för du fanns där hos mig dag som natt. Jag blev så glad när jag hörde dig komma och hoppa upp i min säng varje kväll och morgon du ville att jag skulle må bra. Smulan du torkade bort mina tårar med dina tunga jämt när jag var ledsen för jag hade ingen annan än DU som kunde trösta mig. Du blev jämt glad varje dag när jag kom hem...jaa du va en speciell katt helt enkelt. Jag hörde ditt kurrande och spinnande ljud hela hela tiden. Jag saknar dig så otroligt mycket Smulan de ska du veta. Nu har jag inte längre någon att krama om när jag mår dåligt, ingen som heller torkar bort mina tårar. Nej dom rinner ner för mina kinder dag som natt utan stop. Du va MITT ALLT Smulan varför skulle du försvinna redan nu???? *grååter* bara 2 år gammal. Matte älskar dig så mycket. Jag har ett kort på dig vid min säng hela tiden, blir så ledsen när jag tittar på det och anar att du inte längre finns hos mig =(. Vila i frid min Älskade ögonsten. Puss och tusen kramar Din matte Kommer aldrig någonsin glömma dig mitt hjärta.

Av Ida - 13 januari 2009 18:50

Nej det kan man säga att den inte är =( något är fel så är det bara. Pratade med en kompis på msn om det och hon sa att om du spyr upp vitt skum så är det verkligen INTE bra. Det visar att något verkligen är fel =( nu blir jag en aning orolig. Hmm undra vad det kan vara. jaja jag ska vänta på svar från henne. Hon ska prata med en kille som är sjuksköterska. Faaan vad min mage gör ont.


 kramar

Ovido - Quiz & Flashcards