Alla inlägg under september 2008

Av Ida - 30 september 2008 16:15

 Vet snart inte längre vad jag vill...eller tycker och tänker. Trött på allt...hela livet är piss och peest...Faan säger jag hatar allt.

Av Ida - 21 september 2008 21:55

Ja det kan jag verkligen säga...vet inte ut eller in. Vad håller på och hända???? Rädd för varje andetag, rädd för varje steg jag tar, rädd för varje rärelse jag gör. Allr för mig att sjunka längre och längre ner i min svarta bubbla. Tärarna bara faller och faller...snart blir dom röda. Vad är de som håller på och hända? Tid finns det någon sån? Snälla hjälp mig

Av Ida - 12 september 2008 15:00

 Allt känns så främmande. Vad är det som håller på och hända? Vet inte, jag är rädd för mig själv, vet inte åt vilket håll jag ska gå =( Saknar min farfar så oändligt MYCKET att det går inte att beskriva. Han har betytt så mycket för mig. Älskar DIG min älskade farfar. Skulle kunna betala flera tusen miljoner kronor för att få dig tillbaka igen. Men vet att det inte går hur man än vänder och vrider på det.


Du är borta...borta för all evighet. Tyvärr Vill ha dig här ingen annan än du kan förstå hur jag mår. Jag är inne i en stor bubbla där jag levt dom senaste 5 åren. Den blir större och större, får mera sår i min själ när jag tänker på dig, det hålet i min själ och i mitt hjärta som du lämnade efter dig då du dog kommer aldrig aldrig någonsin läka ihop. Du har lämnat ett stort tomrum efter dig. Jag känner mig såååå ensam och utlämnad efter det att du lämnade mig. Varför ?? Den frågan jag aldrig någonsin kommer få veta. Trött på att gå och inte få veta.


 Kram från en ledsen Ida

Av Ida - 2 september 2008 14:55

 Vet inte vad jag ska säga...blir så trött på åklagaren när dom lägger ner förundersökningen..fyy faan det är så sjukt att man vill spy på eländet. Nu kommer den där jäveln gå fritt hur han vill och har stor möjlighet att göra om samma sak ännu 1 gång!!!!!! Det får inte vara sant, vill inte. Det enda jag vill är att flytta..flytta här ifrån. Vilket jag kommer göra så fort jag får möjlighet. Kommer inte flytta långt men till räckligt långt för att jag ska få slippa se den där idioten gå omkring med sin hund utanför mig. Skrämmande tanke. Vill sätta in honom bakom lås och bom för all evighet. vad bra det skulle vara om man fick göra så.

   kram från en ARG och Ledsen Ida 

Ovido - Quiz & Flashcards