Alla inlägg under november 2009

Av Ida - 14 november 2009 11:43

Då var det lördag idag...och snö ute. Man kan inte annat göra än att "gilla läget" vare sig man vill eller ej. Snön ligger kvar ändå så är det. Tänkte gå in i duschen snart...men måste först få i mig något i magen....



Av Ida - 11 november 2009 19:26

Jag har sååån jäkla huvudvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen plus att jag har ont i maaagen!!!! Nu ska jag göra milkshake sen gå och sova, försöka sova ialla fall.

Av Ida - 9 november 2009 20:08

Ja det är just de, idag känns allt som ett måste men orkar ingenting, vill inget. Bara såå trött på allt. Depp depp dag idag. Kommer massa tankar, på allt allt och ingenting. Vet inte....vart befinner jag mig??? Känns som om jag befinner mig på en öde Ö långt långt borta från ingenstans, är jag i ett ingemansland?? Känner jag det ni tror att jag känner? Vet ni vad jag vet? Mina underbara stunder med min älskade ängel är över för gott. (Smulan) Saknar dig enormt mycket. Har sån lust att göra allt för att få återförenas med dig igen älskade vän. Smulan va MIN vän, hon va en sann vän hon fanns där för alltid. Smulan va den som aldrig någonsin svek mig. Svek är bland det värsta jag vet. Vill inte bli sviken av någon, blir jag det så kommer jag gå under. Det enda jag kan säga just nu som kommer rakt från HJÄRTAT är: Jag älskar mina underbara vänner, ni vet vilka ni är. Ni som läser detta och är mina vänner va då snälla och kommentera denna blogg. Lämna mig aldrig mina älskade vänner!!!!

Av Ida - 5 november 2009 13:42

 Igår onsdag 4 november var det precis 1 år sedan du lämnade världen och alla dina älskade vänner efter dig. Om du bara visste hur mycket du har betytt för mig, saknar dig nåt otroligt mycket. Kan inte förstå att det nu har gått 1 hemskt år sen du lämnade oss alla endast 18 år gammal. Eller rättare sagt så vill jag inte förstå. Är det någon jag saknar på msn varje dag som ska logga in så är det just DU min älskade ängla skatt. Jag fäller en eller flera tårar för dig jämt jämt. Du är älskad och saknad av mig för alltid. Du kommer aldrig lämna mitt hjärta. Älskar dig runt jorden och flera varv tillbaka igen.


 Vila i frid Älskade Jozzan

Av Ida - 4 november 2009 15:26

Jag fick en kommentar i en av min blogg eller hur jag nu ska säga de, av en Anneli, och det var bra skrivet av dig ska du veta. Ni andra som läser min blogg var snälla och kommentera också är ni snälla. Är roligt att läsa vad ni tycker. Ville bara skriva det.

Ovido - Quiz & Flashcards