Alla inlägg under december 2008

Av Ida - 17 december 2008 22:46

 Är så ledsen och trött på allt...jag finner inga ord till att säga hur det är egentligen. Orkar inte med det...vet inte hur jag ska klara av natten. har så ont överallt. Grååååååter gråter......hur ska detta sluta??? Ser tårarna vart jag än vänder mig. Är omringad av tårar.

Av Ida - 17 december 2008 20:46

 Nu när mina tårar faller så är det många många tankar som far i mitt huvud. Kaos, liten, förvirrad, ledsen, utnyttjad och massa massa mer. Orkar inte ta itu med saker som egentligen borde göras. Orkar inte helt enkelt...orden säger: Stop nej Ida gör det inte. Ska jag bli tvungen att lyssna på dessa ord?? Kommer inte orka. Har ont i hela kroppen =( Ögonen vill en sak och huvudet nåt helt annat. Tårarna kommer allt närmare och närmare. Dom blir större och större. Måste gråta ut hos nån med vem?? Vill nite gråta ensam det är inte kul allt blir bara värre.

Av Ida - 15 december 2008 16:42

 Ja det kommer säkert bli en sån kväll...För så som jag mår just nu så mår jag inte bra. Ledsen ledsen som bara den.Min själ är inte sig lik något är på tok. Står inte ut längre. Ska jag bli tvungen att gå in i mig själv ikväll?? Ska man sjunka så lågt? jaa det är frågan. Just nu känns allt mörkt och trist...min kropp kommer snart säga ifrån. =(

Av Ida - 15 december 2008 16:27

 Allt känns kaos för mig just nu, vet inte vad jag vill göra med mitt liv....sååå jobbigt. Går med ständig dödsångest hela hela tiden =( Blir rädd för allt inget är sig likt. När ska det hända mig? Det vet man aldrig. Jag vill inte veta när. men rädslan av att inte veta vad man vill göra är så skrämmande. Känns som om jag inte hinner med i livet, allt bara går så fort. Vill stanna tiden. För att tänka efter.


 kramar

Av Ida - 11 december 2008 20:46

.......När ska det vända till det bättre?? Orkar inte gå och må så häääär längre =( Deppig deppig. Trött på allt och inget. Vem ska någonsin få upp mig till toppen igen?


 *Funderar*

Av Ida - 10 december 2008 20:06

 Om jag bara kunde veta varför jag får ångest så skulle jag göra det. Men tyvärr så har jag ingen aning om vad det beror på. Såååå jobbigt att inte veta, och dessutom så kommer den bara utan vidare. Orkar inte ha den släppandes efter mig längre, har haft det så länge nu.


 Jaja jag skriver snart igen när jag kommer på något bra att skriva. kramar

Av Ida - 9 december 2008 09:47

 jaa nu går det fort kan jag säga. Snart är det fredag och helg igen. Sköööönt. Eller inte. Jaa jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag mår riktigt riktigt dåligt..trött trött på allt...vet inte vad jag orkar längre. Ska snart iväg och jobba =( vill inte har ingen lust..Längtar bara tills jag får komma hem. Vad händer då?? Jo ska kanske på bio med Hanna ikväll..får se hur det blir med det. Det återstår att se.


 ha det bra alla min Vänner och er jag inte känner

Av Ida - 8 december 2008 17:10

 Jo nu var det längesen jag skrev blogg. men har inte haft internet sen nu för några dagar sen. Vem vet vad jag vill?? Inte jag..inte någon annan. Allt är rena kaoset just nu...i mitt huvud flyger både det ena och det andra. Den ena hemska tanken efter den andra kommer allt närmare och närmare. Min ensamhet har nu blivit värre när jag inte längre har min älskade Smulan hos mig...allt känns sååååå tomt och ensamt och tråkigt utan henne. Vet inte hur jag ska klara av att leva ett liv utan dig min älskade Smulan. Livet känns hårt, sorgset, tungt, allt på en gång. Min ångest är värre nu än någonsin..hur ska jag få bort den??? Ångest över allt jag gör och äter. Hur ska detta sluta? Ingen matlust har jag heller. men försöker få i mig lite ändå. Ångesten och min oro trycker mig allt längre ner i det mörka hålet.


    Kramar från en ledsen Ida

Ovido - Quiz & Flashcards